.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران مطرح کرد:
لزوم همکاري نهادهاي مرتبط براي اجراي برنامه هاي حوزه بانوان
شمال نیوز: مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران ،از همه نهادهاي مرتبط با دفتر امور بانوان و خانواده استان درخواست همکاري کرد تا بتوانند به اقشار مختلف بانوان کمک کنند.
لزوم همکاري نهادهاي مرتبط براي اجراي برنامه هاي حوزه بانوان

به گزارش شمال نیوز، سميه قاسمي طوسي مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران در گفتگو با خبرنگان با بيان اينکه توليدکنندگاني از استان‌هاي اصفهان، مشهد و تهران در نمايشگاه «مرواريدي در صدف» شرکت کرده‌اند، گفت:بخشي از توليدکنندگان هم از شهرهاي خودمان هستند.

وي افزود:در راستاي جهت‌دهي به توانمندي بانوان با هدف کمک به رفاه وآرامش بيشتر آنان دراجراي طرح‌هايي که سبب رشد بانوان مي‌شود، پيشگام بوديم که در همين راستا اعتبار خوبي به ميزان «پنج صدم درصد» از اعتبارات هزينه‌اي استان‌ها به منظور تحقق اهداف قانوني فوق با مجوز شوراي برنامه ريزي استان به اداره کل امور بانوان و خانواده استان تخصيص يافت.

وي با بيان اينکه اشتغال از دغدغه‌هاي دولتمردان و اقشار دلسوز جامعه است، اضافه کرد: با هدف حمايت از اشتغال ، در تلاش براي توان‌افزايي بانوان سرپرستان خانوار و سازمان‌هاي مرد نهاد هستيم.

مديرکل امور بانوان و خانواده استان مازندران با بيان اينکه اجراي طرح هايي پيرامون حفظ محيط زيست از اولويت جامعه ماست،افزود: در همين راستا، با برقراري ارتباط ميان اولويت جامعه و نيازمندي هاي بانوان سرپرست خانوار، توان افزايي اين قشر را که سبب اشتغال پايدار و حفظ عزت و کرامت نفس آن ها شود، را مورد توجه قرار داديم.

وي ابراز اميدواري کرد تا با همکاري و تشريک مساعي ميان دفتر امور بانوان و خانواده استان و دفاتر شهري و روستايي و ساير نهادهاي مرتبط اقدامات خوبي براي حمايت از اقشار مختلف بانوان صورت گيرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.